Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.02.2021. 08:57
(druga izmjena Plana nabavki za 2021. godinu) Nabavka tonera i potrošnog kancelarijskog materijala, elektroinstalaterskog materijala, računarske opreme, guma za službene automobile, klima uređaja, ogrevnog drveta, peleta za ogrev, pogonskog goriva za 2021/2022. godinu, materijala za održavanje zgrade opštine, roletni, itisona za kancelariju BiZ, usluge hostinga i domena za WEB stranicu, izrade tabli sa kućnim brojevima, usluga interneta (ugovor u trajanju od dvije godine), održavanja, funkcionalne podrške i operativne pomoći za knjigovodstvene programe, stručnog nadzora nad izvođenjem radova sanacije dijela starog objekta Osnovne škole Desanka Maksimović u Oštroj Luci, notarske usluge, vanredne popravke službenog vozila, tehničkog prijema objekata, stručnog nadzora nad izvođenjem radova za redovno održavanje i zaštitu, lokalnih i nekategorisanih puteva u 2021. godini, restoranske usluge, oglašavanja u novinama, osiguranja za 2021/2022. godinu-osiguranje vozila i osiguranje zaposlenih, održavanja i popravljanja vozila, tehničkog pregleda putničkih vozila, iznajmljivanja higijenskih WC kabina, štampanja reklamnog i ostalog materijala za potrebe održavanja Ilindanskih dana, pripreme džingla i emitovanja istog za potrebe održavanja 249. Grmečke koride, hotelskog smještaja, usluge deratizacije, štampanja (kalendari, rokovnici i ostali promotivni materijal za novogodišnje praznike), čišćenja odvodnih i drenažnih kanala za odvodnju oborinskih voda, redovno održavanje i zaštita lokalnih i nekategorisanih puteva, radovi na postavljanju poda u sportskoj dvorani u Oštroj Luci, proširenje, održavanje i rekonstrukcija ulične rasvjete (zamjena rasvjetnih tijela LED svjetiljkama), popravka aparata za fotokopiranje, revizije projektne dokumentacije za izgradnju sistema vodosnabdijevanja opštine Oštra Luka
„Službeni glasnik Opštine Oštra Luka“, broj: 3/21
Četvrtak, 11. februar, 2021. godine
REPUBLIKA SRPSKA
OPŠTINA OŠTRA LUKA
NAČELNIK
Broj: 02-020-20/21
Datum: 03.02.2021. godine
Na osnovu člana 59. i 82. stav 3. Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni glasnik Republike Srpske“, broj: 97/16 i 36/19), člana 3. Pravilnika o postupku javnih nabavki roba, usluga i radova u Opštini Oštra Luka („Službeni glasnik Opštine Oštra Luka“, broj: 7/18), u vezi člana 17. stav (1) i (2) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik Bosne i Hercegovine“, broj: 39/14), a u skladu sa sredstvima planiranim u Budžetu opštine Oštra Luka za 2021. godinu, Načelnik opštine, donosi:
O D L U K U
o drugoj izmjeni Odluke o Planu javnih nabavki Opštine Oštra Luka za 2021. godinu
I
(1) Ovom Odlukom mijenja se važeći Plan javnih nabavki Opštine Oštra Luka za 2021. godinu i isti je sastavni dio ove Odluke (u daljem tekstu: „Izmjenjeni plan nabavki“). (2) Izmjenjenim planom nabavki utvrđuje se obaveza opštinskih službi, i drugih opštinskih organa Opštine Oštra Luka u provođenju postupaka javnih nabavki propisanih Zakonom o javnim nabavkama („Službeni glasnik Bosne i Hercegovine“, broj: 39/14), a u okvirima Izmjenjenog plana.
II
Izmjenjeni plan nabavki je sačinjen u skladu sa Odlukom o usvajanju budžeta opštine Oštra Luka za 2021. godinu, broj: 01-022-90/20 od 30.12.2020. godine („Službeni glasnik Opštine Oštra Luka“, broj: 16/20) i njim se utvrđuje sastav i obim nabavki roba, usluga i radova.
III
Izmjenjeni plan nabavki sadrži slijedeće podatke: predmet nabavke (vrsta roba, usluga i radova), šifru iz JRJN, procjenjenu vrijednost predmeta javne nabavke, vrstu postupka javne nabavke, okvirni datum početka postupka i okvirni datum zaključenja ugovora (dinamika provođenja postupaka javnih nabavki), izvor finansiranja i eventualne napomene.
IV
Izmjenjenim planom nabavki vrši se izmjena Plana javnih nabavki iz Odluke o prvoj izmjeni Odluke o Planu javnih nabavki Opštine Oštra Luka za 2021. godinu, broj: 02-020-11/21 od 25.01.2021. godine, na slijedeći način: - dodaje se redni broj 37 (Usluge revizije projektne dokumentacije za izgradnju sistema vodosnabdijevanja opštine Oštra Luka) sa podacima iz tačke III ove Odluke.
V
Osim roba, usluga i radova iz Izmjenjenog plana nabavki iz tačke I. ove Odluke, javne nabavke će se provoditi i u drugim slučajevima putem direktnog sporazuma, a u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i važećim Pravilnikom o direktnom sporazumu Opštine Oštra Luka.
VI
(1) Ovom Odlukom zamjenjuje se Odluka o prvoj izmjeni Odluke o Planu javnih nabavki Opštine Oštra Luka za 2021. godinu, broj: 02-020-11/21 od 25.01.2021. godine. (2) Ovaj Izmjenjeni plan nabavki može biti mijenjan aktima Načelnika opštine.
VII
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a biće objavljena u „Službenom glasniku Opštine Oštra Luka“ i na Internet stranici Opštine Oštra Luka: www.opstinaostraluka.org. Obrazloženje Ova izmjena važećeg plana javnih nabavki podrazumijeva izmjene iz tačke IV. ove Odluke, odnosno, dodan je novi postupak javne nabavke, i to broj: 37.
Načelnik opštine
Dragan Mastikosa
ПЛАН ЈАВНИХ НАБАВКИ ОПШТИНЕ ОШТРА ЛУКА ЗА 2021. ГОДИНУ - Друга измјена ПРИЛОГ
Р.б. |
ПРЕДМЕТ НАБАВКЕ |
ШИФРА ЈРЈН |
ПРОЦИЈЕ ЊЕНА ВРИЈЕДН ОСТ (са ПДВ) |
ВРСТА ПОСТУПК А |
ОКВИРН И ДАТУМ ПОКРЕТ АЊА ПОСТУП КА |
ОКВИР НИ ДАТУМ ЗАКЉУ ЧЕЊА УГОВО РА |
ИЗВОР ФИНАНС ИРАЊА (позиција Убуџету општине) |
НАПО МЕНЕ |
I |
ОСНОВНИ ПЛАН |
|
|
|
|
|
|
|
|
РОБЕ |
|
||||||
1 |
Набавка тонера и потрошног канцеларијског материјала |
30197630-1 30199230-1 30197210-1 30125110-5 |
5.000,00 |
Директни споразум |
фебруар |
март |
конто: 412300 |
|
2 |
Набавка електроинсталатерског материјала |
44300000-3 44322400-7 |
305,00 |
Директни споразум |
јануар |
јануар |
конто: 412900 |
|
3 |
Набавка рачунарске опреме |
30216110-0 30213000-5 |
5.000,00 |
Директни споразум |
август |
септемб ар |
конто: 511300 |
|
4 |
Набавка гума за службене аутомобиле |
34350000-5 |
1.000,00 |
Директни споразум |
/// |
/// |
конто: 516100 |
|
5 |
Набавка клима уређаја |
39717200-3 |
1.500,00 |
Директни споразум |
јун |
јун |
конто: 511300 |
|
6 |
Набавка огревног дрвета |
03413000-8 |
2.500,00 |
Директни споразум |
/// |
/// |
конто: 412200 |
по потреби |
7 |
Набавка пелета за огрев |
09111400-4 |
3.000,00 |
Директни споразум |
/// |
/// |
конто: 412200 |
по потреби |
8 |
Набавка погонског горива за 2021/2022. годину |
09000000-3 |
17.000,00 |
Конкурентс ки захтјев |
фебруар |
фебруа р |
конто: 412600 |
|
9 |
Набавка материјала за одржавање зграде општине |
39224000-8 31510000-4 |
900,00 |
Директни споразум |
/// |
/// |
конто: 412500 |
по потреби |
|
УСЛУГЕ |
|
||||||
10 |
Услуге хостинга и домена за WEB страницу |
72415000-2 72417000-6 |
580,00 |
Директни споразум |
јун |
јул |
конто: 412700 |
|
11 |
Услуга израде табли са кућним бројевима |
34992300-0 |
350,00 |
Директни споразум |
јануар |
фебруа р |
конто: 412900 |
|
12 |
Набавка услуга интернета(уговор у трајању од двије године) |
72400000-4 |
2.900,00 |
Директни споразум |
фебруар |
фебруа р |
конто: 412200 |
|
|
Набавка услуга одржавања, функционалне подршке и оперативне помоћи за књиговодствене |
|
|
Преговарач |
|
|
|
Уговор ће бити |
13 |
72267000-4 |
8.424,00 |
ки поступак без објаве обавјештењ а |
фебруар |
фебруа р |
конто: 412700 |
потписа н у трајању од три године |
|
|
програме |
|
|
|
|
|
14 |
Набавка услуга стручног надзора над извођењем радова санације дијела старог објекта Основне школе „Десанка Максимовић" у Оштрој Луци |
71247000-1 |
1.550,00 |
Директни споразум |
јануар |
јануар |
конто: 412700 |
|
15 |
Нотарске услуге |
79130000-4 |
500,00 |
Директни споразум |
/// |
/// |
конто: 412700 |
по потреби |
16 |
Услуге ванредне поправке службеног возила |
50100000-6 |
1.000,00 |
Директни споразум |
/// |
/// |
конто: 412500 |
по потреби |
17 |
Услуге техничког пријема објеката |
71300000-1 |
1.000,00 |
Директни споразум |
/// |
/// |
конто: 412700 |
по потреби |
18 |
Набавка услуга стручног надзора над извођењем радова за редовно oдржавање и заштиту, локалних и некатегорисаних путева у 2021. години |
71247000-1 |
4.700,00 |
Директни споразум |
по склапању уговора о радовима |
/// |
конто: 412700 |
|
19 |
Ресторанске услуге |
55300000-3 |
4.000,00 |
Неприорите тне услуге |
јануар |
/// |
конто: 412900 |
|
20 |
Услуге оглашавања у новинама (конкурси и сл.) |
92400000-5 |
1.100,00 |
Директни споразум |
/// |
/// |
конто: 412700 |
по потреби |
21 |
Набавка услуга осигурања за2021/2022. годину - осигурањe возила и осигурањe запослених |
66516100-1 66512100-3 |
1.400,00 |
Директни споразум |
фебруар |
фебруа р |
конто: 412700 |
|
22 |
Набавка услуга одржавања и поправљања возила |
50100000-6 |
3.500,00 |
Директни споразум |
/// |
/// |
конто: 412500 |
по потреби |
23 |
Набавка услуга техничког прегледа путничких возила |
71631200-2 |
165,00 |
Директни споразум |
март |
март |
конто: 412900 |
|
24 |
Набавка услуга изнајмљивања хигијенских WC кабина |
98390000-3 |
400,00 |
Директни споразум |
јул |
јул |
конто: 412900 |
|
25 |
Услуге штампања рекламног и осталог материјала за потребе одржавања Илинданских дана |
79822500-7 22000000-0 |
1.050,00 |
Директни споразум |
јул |
јул |
конто: 412900 |
|
26 |
Набавка услуга припреме џингла и емитовања истог за потребе одржавања 249. Грмечке кориде |
79341000-6 |
300,00 |
Директни споразум |
јул |
јул |
конто: 412900 |
|
27 |
Набавка услуга хотелског смјештаја |
55110000-4 |
950,00 |
Директни споразум |
/// |
/// |
конто: 412900 |
|
28 |
Услуге дератизације |
90923000-3 |
2.000,00 |
Директни споразум |
септемба р |
октобар |
конто: 412200 |
|
29 |
Услуге штампања (календари, роковници и остали промотивни материјал за новогодишње празнике) |
79822500-7 22000000-0 |
700,00 |
Директни споразум |
новембар |
децемба р |
конто: 412700 |
|
30 |
Услуге чишћења одводних и дренажних канала за одводњу оборинских вода |
90522400-6 |
6.400,00 |
Директни споразум |
март |
април |
конто: 412800 |
|
|
РАДОВИ |
|
||||||
31 |
Редовно одржавање и заштита локалних и некатегорисаних путева |
45233142-6 |
67.000,00 |
Конкурентс ки захтјев |
фебруар |
март |
конто: 412500 |
|
32 |
Радови на постављању пода у спортској дворани у Оштрој Луци |
45212225-9 |
111.400,00 |
Отворени поступак |
фебруар |
март |
конто: 511100 |
|
33 |
Проширење, одржавање и реконструкција уличне расвјете (замјена расвјетних тијела LED свјетиљкама) |
45316000-5 |
15.000,00 |
Конкурентс ки захтјев |
мај |
јун |
конто: 511200 |
|
ПРВА ИЗМЈЕНА И ДОПУНА 11 ПЛАНА |
||||||||
|
РОБЕ |
|
||||||
34 |
Куповина ролетни |
39515440-1 |
200,00 |
Директни споразум |
јануар |
јануар |
конто: 412500 |
|
35 |
Куповина итисона за канцеларију БиЗ |
39530000-6 |
220,00 |
Директни споразум |
јануар |
јануар |
конто: 511300 |
|
УСЛУГЕ |
||||||||
36 |
Поправка апарата за фотокопирање |
50313100-3 |
340,00 |
Директни споразум |
јануар |
јануар |
конто: 412500 |
|
ДРУГА ИЗМЈЕНА И ДОПУНА ПЛАНА |
||||||||
|
УСЛУГЕ |
|
||||||
37 |
Услуге ревизије пројектне документације за изградњу система водоснабдијевања општине Оштра Лука |
71310000-4 |
6.903,00 |
Директни споразум |
фебруар |
фабруа р |
конто: 412700 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
УКУПНО РОБЕ |
36.625,00 |
|
|
|
|
|
|
|
УКУПНО УСЛУГЕ |
50.212,00 |
|
|
|
|
|
|
|
УКУПНО РАДОВИ |
193.400,00 |
|
|
|
|
|
|
|
УКУПНО (РОБЕ, УСЛУГЕ И РАДОВИ) |
280.237,00 |
|
|
|
|
|
Načelnik opštine
Dragan Mastikosa
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
09000000-3 - Naftni proizvodi, gorivo, struja i drugi izvori energije
-
50100000-6 - Popravka, održavanje i slične usluge vezane za vozila i sličnu opremu
-
55300000-3 - Ugostiteljske, restoranske i usluge serviranja hrane
-
71631200-2 - Tehnička inspekcija, tehnički pregled i registracija vozila
-
79130000-4 - Usluge vezane za pravnu dokumentaciju i sertifikate
-
KUJUNDŽIĆ AUTOPREVOZNIK VL.K.EDIN - PUDIN HAN BR.18 B 79280 Ključ
-
Bjesnica d.o.o. Han Pijesak - Bukova Glava bb. 71360 Han Pijesak
-
DRVOSJEČA d.o.o. Sarajevo - ul. Bačići do broja 72 71000 Novi Grad
-
JP ŠPD ZDK d.o.o. Zavidovići - Ul. Alije Izetbegovića broj 25 72220 Zavidovići
-
MEDEKS-PROM d.o.o. Šipovo - Ulica Prve šipovačke brigade broj 6 70270 Šipovo
-
AUTOPREVOZNIK vl. LULIĆ HUSEIN Krivaja Cazin - KRIVAJA bb 77220 Cazin
-
FL WOOD d.o.o. - u stečaju Foča - Nikole Bojovića bb 73309 Foča
-
VB PROGRES d.o.o. Prijedor - Ulica Rudi Čajevca broj 1 79000 Prijedor
-
BIRAČ šumsko gazdinstvo Vlasenica - Njegoševa br.1 75440 Vlasenica
-
BABIĆ-COMMERCE d.o.o. Prozor-Rama - Jaklići 109 88440 Prozor
-
TOPIĆ-COMPANY d.o.o. Prijedor - Braće Krnete bb 79101 Prijedor
-
ŠUMSKO GAZDINSTVO Banja Luka - Ive Andrića br. 6 78000 Banja Luka